کشتی های تفریحی

کشتی تفریحی تاپ تورز

  • 29 فروردین 1402

کشتی عظیم و زیبای تاپ تورز لوکس ترین، مجلل ترین و بزرگترین کشتی   تفریحی در ایران است. این کشتی زیبا، ساخت طراحان حرفه ای ایرانی است و توانسته تمامی استاندارد های بین المللی را کسب   نماید. 

کشتی تفریحی تاپ تورز

کیش سرزمین تفریحات دریایی است. جزیره ای در جنوب ایران و در پهنه خلیج تا ابد فارس مانند مرواریدی زیبا می درخشد. هرساله  کیش میزبان گردشگرانی است که از سراسر ایران به این جزیره مرجانی سفر می کنند. وجود تفریحات دریایی مدرن، رستوران   ها و مراکز تجاری بین المللی در این جزیره توانسته جوابگوی تمامی سلیقه های گردشگران باشد.

در بین تفریحات دریایی کیش، کشتی تفریحی تاپ تورز، توانسته با خدمات دهی عالی، گوی اعتماد گردشگران را از بقیه رقبا برباید. کشتی تاپ تورز توانسته خود را در فهرست تفریحات دریایی، در صدر جدول ثابت نگه دارد. کشتی عظیم و زیبای تاپ تورز لوکس ترین، مجلل ترین و بزرگترین کشتی تفریحی در ایران است. این کشتی زیبا، ساخت طراحان حرفه ای ایرانی است و توانسته تمامی استاندارد های بین المللی را کسب نماید.   

کشتی تفریحی تاپ تورز

کشتی کاتاماران تاپ تورز  و امکانات آن

این کشتی دارای سه کلاس مختلف است، اکونومی، بیزینس کلس و VIP (اختصاصی) که گردشگران می توانند در زمان رزرو بلیط از طریق سایت 2tp کلاس مربوطه خود را انتخاب و رزرو کنند. گردشگران در این کشتی بسیار راحت هستند چون کشتی تاپ تورز از نوع کاتاماران بوده و در برابر موج های دریا بسیار کم تکان است. بطوریکه احساس نمی کنید که کشتی درحال حرکت می باشد و این برای کسانی که مشکل دریا زدگی پیدا می کنند عالی است.

کاتاماران چیست؟

کاتاماران در واقع نوعی کشتی است که قدمت آن به کشور هندوستان برمی‌گردد. در گذشته مردم هند برای رفتن به دریا و ماهیگیری، از کاتاماران استفاده می‌کردند. این نوع کشتی دارای دو بدنه است که باعث افزایش استحکام آن در برابر موج‌های دریا می‌شود. این دو بدنه به واسطه یک فریم یا قاب بسیار مقاوم به یکدیگر متصل شده و کشتی کاتاماران را تشکیل می‌دهد. دو بدنه‌ای که برای کاتاماران در نظر گرفته شده، علاوه بر افزایش استقامت بر روی ظاهر و زیبایی آن نیز تأثیر قابل توجهی دارد.

کیش سرزمین تفریحات دریایی

البته برای تهیه بلیط کشتی تفریحی تاپ تورز می توانید با استفاده از لینک زیر علاوه بر اطلاعات بیشتر، بلیط آن را نیز به صورت آنلاین خریداری کنید.

لینک خرید بلیط کشتی تاپ تورز

دیدگاه شما چیست؟