کافه و رستوران های موزیک دار

رستوران کوه نور کیش

  • 12 اردیبهشت 1402

رستورانی با دکوراسیون داخلی ساخته شده از سنگ و صخره که برای دورهمی های خانوادگی و قرارهای دوستانه و حتی مراسمات رسمی آماده خدمات رسانی به مخاطبین خود می باشد. این رستوران در زمینی به وسعت ۶۰۰ متر در مجاورت هتل سورینت صدف قرار دارد با فضایی کاملاً متفاوت در یک کوه ۳۰ متری و دارای منظره ای شگفت انگیز با نورپردازی فوق العاده و جذاب که در شب می توان حتی از دور دست ها آن را دید.

گنجایش حدود یکصد نفر در کنار آبشارها و فضا سازی های چشم نواز آن لذت خوردن غذا را در این رستوران صد چندان کرده است. صندلی های حصیری شکل آن زیبایی خاصی را به فضای رستوران داده است. مکانی را به پیانویی زیبا اختصاص داده اند که نوازنده آن با نواختن آهنگ های کلاسیک روح هر گردشگری را جلا می دهد. خیلی از مراسمات خصوصی مثل جشن سالگرد ازدواج در این رستوران برگزار می شود.

منو

منوی رستوران کوه نور

انواع غذاهای دریایی، کبابی و خوراک های سنتی خوش طعم و با کیفیت را می توانید در منوی این رستوران مشاهده نمایید. تنوع غذایی در این رستوران باعث شده تا هر سلیقه و ذائقه ای با خیال راحت سفارش غذای مورد علاقه اش را بدهد. غذاهای دریایی به صورت صید روز تهیه می شود تا ناب ترین غذای دریایی را به علاقمندانش ارائه نماید.

رستوران

شاید یکی از زیباترین قسمت هر رستوران، تزئینات غذاهای سفارش شده باشد که رستوران کوه نور را می توان به عنوان برترین تزئینات غذا معرفی نمود. بقدری حرفه ای بشقاب غذا را تزئین می کنند که باعث افزایش اشتها می شود

سالاد بار رستوران کوه نور نیز از دیگر جذابت های آن محسوب می شود. سالادهایی با عناوین مختلف و در طعم های لذیذ، تمامی تفکرات شما درباره سالاد را به چالش می کشاند.

کافی شاپ

کافی شاپ بزرگ و زیبا

در بالاترین طبقه رستوران، یک کافی شاپ بزرگ به وسعت 120 متر مربع واقع شده است. گردشگران از داخل این کافی شاپ می‌توانند نمای بسیار زیبایی از جزیره کیش را ببینند. تماشای آسمان آبی و پاک و چشم اندازهای جزیره کیش از ارتفاعات این رستوران برای هر گردشگری هیجان انگیز و دوست داشتنی است.

رستوران کوه نور نیز مانند دیگر رستوران های کیش دارای موزیک زنده است. هنرمندانی مشهور از خطه زیبای جنوب کشور با سازهای مخصوص خود دل هر گردشگری را تسخیر کرده و برای آنها شبی فراموش نشدنی را رقم می زنند.

در محوطه بیرونی رستوران در کنار درختان و گل های رنگارنگ می توانید با همراهانتان بنشینید و نوشیدنی میل نمایید. کافی شاپ این مجموعه دارای باریستایی حرفه ای است که بهترین قهوه ها را برای شما آماده خواهد کرد. 

این رستوران در نزدیکی بازارها و هتل ها قرار گرفته است. لذا بعد از بازارگردی می توانید برای صرف غذا و شنیدن موزیک زنده به این رستوران رویایی بیایید.

دیدگاه شما چیست؟