رستوران میرمهنا کیش , فضایی رویایی، صمیمی و جذاب برای یک غذای فراموش نشدنی! توصیه می‌کنیم حتما لابستر و میگو سوخاری رستوران ساحلی میرمهنا کیش را امتحان کنید، بسیار لذیذ و دلنشین است.

رستوران میرمهنا کیش

جزیره کیش سالانه میزبان صدها هزار توریست از سراسر ایران است. این جزیره به‌ خاطر آب و هوای گرم، دریا و ساحل زیبا، رستوران‌های شیک، بازارهای بزرگ و جاذبه‌های گردشگری طبیعی بسیار زیبا و منحصر به فرد، از وسوسه‌انگیزترین گزینه‌ها برای گذراندن یک تعطیلات عالی است. تغذیه و خوردن غذاهای لذیذ و سالم یکی از بخش‌های جدایی‌ناپذیر زندگی هر شخصی است و افراد حتی در تعطیلات و مسافرت‌ها نیز همیشه دنبال یافتن رستوران‌های باکیفیت هستند. 

رستوران میرمهنا کیش

رستوران میرمهنا کیش یکی از معروف‌ترین و لاکچری‌ترین رستوران‌های جزیره است که در قسمت شمال شرقی جزیره در فاصله بسیار کم با دریا واقع شده است. به همین دلیل گردشگران و بازدیدکنندگان می‌توانند علاوه بر صرف غذا، از نمای زیبای ساحل شنی و دریا نیز لذت ببرند. غذاهای باکیفیت دریایی، ایرانی و خارجی در تمامی وعده‌ها در رستوران میرمهنا کیش سرو می‌شوند. اگر شما نیز دوست دارید در حین سفر به کیش همیشه وعده‌های غذایی جذاب و باکیفیتی داشته باشید، تا انتهای این مطلب با معرفی این رستوران همراه ما بمانید.

رستوران میرمهنا کیش در قلب مراکز تجاری کیش و در نزدیکی ساحل زیبای این جزیره مرجانی واقع شده است. رستوران دریایی میرمهنا برگرفته شده از سبک سنتی و مدرن است. طراحی داخلی آن با ترکیب رنگهای قهوه ای و آبی همراه با دیوارهای منقش به اشعار زیبای شاعران بنام ایران در کنار نورپردازی عالی، بسیار چشم نواز شده و محیطی رویایی را برای شما و همراهانتان فراهم آورده است.

منو رستوران میرمهنا کیش

از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های این رستوران می‌توان به منوی غذای فرنگی، ایرانی و غذاهای دریایی محبوب آن اشاره کرد:

salad-bar

سالاد بار: اگر به غذاهای سبک و رژیمی علاقمند هستید، سالاد بار می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. با پرداخت مبلغی می‌توانید از سالاد بار استفاده کنید. تعداد زیادی از سالادهای مختلف در این قسمت برای مشتریان تهیه شده است.

قهوه

قهوه گرم: شاید عادت داشته باشید بعد از غذا، یک فنجان قهوه یا یک استکان چایی بنوشید. این امکان نیز برای شما فراهم شده است. انواع چای و دمنوش‌ها، قهوه سرد، قهوه‌های گرم و هات چاکلت و… از جمله مهم‌ترین گزینه‌های موجود در منوی رستوران هستند.

آبمیوه

آبمیوه طبیعی: انواع نوشیدنی‌های طبیعی و نوشیدنی‌های پرطرفدار مثل موهیتو، شیرموز، لیموناد و… نیز برای مشتریان و خصوصا کودکان فراهم است.

بستنی و کیک: بستنی و کیک نیز جزء دسرهای پرطرفدار هستند. این دو گزینه نیز برای مشتریان تدارک دیده شده است تا در صورت نیاز این دو مورد را سفارش دهند.


کبابی

غذاهای کبابی: غذاهای سنتی ایرانی و غذاهای کبابی همیشه مطابق ذائقه ایرانیان بوده و بسیار پرطرفدار هستند. در میان غذاهای کبابی معروف موجود در منوی رستوران میرمهنا کیش می‌توان به کباب چنجه، رولت گوشت، برگ گوسفندی، جوجه کباب و دنده کباب اشاره کرد.

برگر

غذاهای فرنگی: شاید ترجیح دهید حداقل در مسافرت، کمی تنوع در سبک تغذیه خودتان ایجاد کنید و از غذاهای روزمره و همیشگی فاصله بگیرید. به همین دلیل غذاهای فرنگی رستوران میرمهنا همیشه جذاب به نظر می‌رسند. استیک، کورمن بونو فرانسوی، چیکن فینگرو ریبای از جمله بهترین و لذیذترین غذاهای فرنگی موجود در منو هستند.

غذای دریایی

غذاهای دریایی: شاید غذاهای کبابی و خورشتی برایتان تکراری شده باشند و از طرفی تمایلی هم به غذاهای فرنگی نداشته باشید. در این شرایط بهترین تصمیم، انتخاب غذاهای دریایی است. با توجه به موقعیت جغرافیایی جزیره کیش، ماهی‌های تازه و لذیذ همواره برای طبخ در دسترس هستند. بشقاب مخصوص دریایی، ماهی شیرکبابی، میگو، لابستر، ماهی جاش با شعری، قلیه ماهی و ماهی باراکودا از مهم‌ترین و پرطرفدارترین غذاهای دریایی هستند. تمام غذاهای دریایی رستوران با روش مخصوص مزه‌دار و طبخ می‌شوند و به هیچ عنوان بوی بد نمی‌دهند.

علاوه بر تعداد زیادی غذاهای لذیذ و خوش‌طعم که تمامی ذائقه‌های غذایی را در بر می‌گیرد، می‌توان به اجرا و پخش موسیقی زنده به عنوان یکی از آپشن‌های طلایی و مزیت‌های اصلی رستوران میرمهنا کیش اشاره کرد. بازدیدکنندگان در تمامی ایام سال بجز روزهای عزاداری، می‌توانند در کنار صرف غذا به همراه خانواده از یک موسیقی زنده نیز لذت دوچندانی ببرند.

کافی شاپ بی نظیر

مدیران رستوران میرمهنا کیش برای افرادی که خیلی اهل غذا نیستند و بیشتر دنبال نوشیدنی‌های سرد و گرم هستند نیز یک منوی مخصوص کافی شاپی در نظر گرفته‌اند. در منو رستوران میرمهنا کیش انواع نوشیدنی‌ها و دسرها از جمله اسموتی، شیک، گلاسه، بستنی، کیک شکلاتی، سالاد میوه، آبمیوه و موکتل، قهوه سرد، هات چاکلت و انواع چای، دمنوش و آبمیوه‌های طبیعی وجود دارد. خالی از لطف نیست که به سالاد بار مخصوص و بی‌نظیر این رستوران نیز اشاره کنیم. در لحظه ورود با پرداخت مبلغ مشخصی شما می‌توانید به سالاد بار رستوران که شامل انواع پیش‌غذا و سالاد است نیز دسترسی داشته باشید.

موزیک زنده

در مجموع می‌توان گفت اجرای موسیقی موسیقی زنده، یک منوی متنوع شامل غذاهای دریایی، ایرانی و فرنگی، سالاد بار مخصوص و نمای زیبا از ساحل و دریا عواملی هستند که رستوران میرمهنا در کیش را به یکی از درخشان‌ترین جاذبه‌های گردشگری در این جزیره تبدیل کرده است. علاوه بر توریست‌ها و گردشگران، همه روزه بسیار از ساکنین جزیره زیبای کیش نیز از این رستوران جذاب استفاده می کنند.

دیدگاه شما چیست؟